網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月30日 星期一

陳自瑤:王浩信缺席家族旅行 陳自瑤咁解釋… __,王浩信,陳自瑤,

王浩信要工作去唔到旅行都冇計!藝人陳自瑤(Yoyo)出席《天命》大結局的飯局,記者見她曬得一身黝黑膚色,她稱不久前和女兒、家人到日本旅行,當時氣溫達3 ...


王浩信要工作去唔到旅行都冇計!


藝人陳自瑤(Yoyo)出席《天命》大結局的飯局,記者見她曬得一身黝黑膚色,她稱不久前和女兒、家人到日本旅行,當時氣溫達3,40度。雖然她塗了很多防曬產品,但依然曬黑。

講到今次和女兒去旅行, Yoyo稱阿女玩得很開心,而她之前亦有帶阿女去其他地方玩,但就是第一次去日本。談到此行老公王浩信未有同行,問到何時一家三口再去一次?她坦言:「盡量佢難就啲,要開工去唔到。(王浩信冇去,阿女有冇唔開心?)冇喎,佢Ok呀,小朋友有得玩就得。(連老竇姓咩都唔記得?)有其他人帶佢玩時,阿媽姓乜都唔記得啦。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!