網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月30日 星期一

鄧萃雯:【TVB出身】秋官志偉林保怡相繼倒戈 __,秋官,曾志偉,志偉,林保怡,TVB,鄧萃雯,鄭少秋,

秋官(左起)、曾志偉、林保怡同樣係近年同ViuTV合作嘅藝人。近年有不少無綫出身的藝人相繼倒戈,過檔為ViuTV拍攝劇集或主持綜藝節目,當中不乏「無綫 ...


秋官(左起)、曾志偉、林保怡同樣係近年同ViuTV合作嘅藝人。


近年有不少無綫出身的藝人相繼倒戈,過檔為ViuTV拍攝劇集或主持綜藝節目,當中不乏「無綫形象」深入民心的資深藝人。

林保怡

曾為無綫拍攝多部大熱劇集兼勇奪視帝的林保怡,於2016年ViuTV開台時成為首批加盟藝人,夥拍同是無綫出身的周家怡為開台劇《瑪嘉烈與大衛系列 綠豆》飾演情侶,播出後反應甚佳引起全城話題。

曾志偉

無綫遊戲節目「獎門人」形象入屋的曾志偉,早前罕有為ViuTV世界盃節目《Good Night Show全民睇波派對》擔任嘉賓評波,被指是谷收視外,更獲ViuTV邀請和譚詠麟等拉大隊到俄羅斯睇波!

鄭少秋

鄭少秋(秋官)於1970年加入無綫,演出不少經典劇包括《大時代》,近日他和陶大宇為ViuTV新劇《詭探前傳》開工,雖然大宇已多年沒有拍無綫劇,但無綫連月來重播他主演劇集《壹號皇庭》、《刑事偵緝檔案》系列,仍然引起熱話並創下佳績。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!