掃呢頁CODE去手機

2018年8月25日 星期六

港姐2018:有姿色冇知識?港姐「床前明月光」都唔識 __,港姐,

有姿色冇知識?港姐係「美貌與智慧並重」,有姿色亦都要有知識,但睇完呢段片,你哋會點諗?無綫facebook專頁上載兩條片,問問應屆港姐們小知識!首先問 ...


有姿色冇知識?


港姐係「美貌與智慧並重」,有姿色亦都要有知識,但睇完呢段片,你哋會點諗?

無綫facebook專頁上載兩條片,問問應屆港姐們小知識!首先問吓港姐口號「Be the best,Beat the rest!」先啦,參選得應該要知嘅,非也非也!原來唔係個個都知,有啲要人提水先講得出呀!蘭依婷就好自信咁話「挑戰自己」,當問佢英文口號係咩,佢就窒咗一窒話:「B DA BEST」兩句讀都一樣,令人汗顏!工藤佑彩都答得好精彩,佢話:「Be the best,Beat the red!」真係笑爆嘴!丁子田就連「口號」係咩都唔知,要講英文「Slogan」先識答呀!

再問吓中國傳統節日吖!中秋節就到,港姐們月餅就應該食得多,但知唔知喺農曆幾月幾日先!但原來佢哋都唔係好知!丁子田就話唔知道,再問佢知唔知Dragon Boat Festival(端午節)幾時?佢就話冇慶祝Dragon Ball Festival,龍珠節咩玩法先!

不如再問吓簡單啲嘅,小學就開始讀嘅唐詩《靜夜思》,應該識喇啩?大家太高估佢哋喇,原來好多港姐都唔識!問佢哋「床前明月光」下一句係咩?黃子桐話答「疑是地下霜」,仲好肯定咁問話唔係咩!楊帆就話:「疑下地上心。」蘭依婷就突破盲腸:「地圖思故亨」。港姐們,係「疑是地上霜」呀!問到首詩叫咩?李明芙就答《床前詩》。問到歇後語「牛唔飲水」下一句係咩?楊帆就話:「我想要飲水」蘭依婷就話:「唔飲水我唔低頭。」鄧美欣就話:「阿媽叫你去飲湯,之後去做功課。」唔通佢哋都冇聽過?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!