掃呢頁CODE去手機

2018年8月25日 星期六

《延禧攻略》:童年照曝光!「魏瓔珞」氣質出眾揮低網紅 __,延禧攻略,

以前同依家分別唔係好大!熱播劇集《延禧攻略》捧紅咗飾演女主角「魏瓔珞」嘅28歲內地女星吳謹言,雖然佢喺劇中嘅妝容唔係人人Buy,不過有網民就撐佢屬於「 ...


以前同依家分別唔係好大!


熱播劇集《延禧攻略》捧紅咗飾演女主角「魏瓔珞」嘅28歲內地女星吳謹言,雖然佢喺劇中嘅妝容唔係人人Buy,不過有網民就撐佢屬於「耐看型」,五官辨析度高。

最近,吳謹言嘅童年照喺網上曝光!相中着上小背心嘅佢下巴尖尖,仲梳住2條孖辮仔,外表清秀可人。對比番佢嘅近照,其實分別又唔係好大,有網友就大讚佢自細就係美人胚子,氣質出眾,同依家張張幾乎一樣嘅「網紅面」零舍唔同,仲讚佢有自己獨特嘅味道!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!