掃呢頁CODE去手機

2018年8月25日 星期六

【呢個伯伯係…】港姐老婆逆齡變索 50歲李克勤攰樣嚇親人 __,克勤,港姐,李克勤,

盧淑儀IG圖片
陪住大家成長嘅藝人,好多,依家都,年過半百,或者近半百。女神方面有啱啱提到嘅47歲鍾麗緹,以及噚日53歲生日嘅羅霖;男方嘅代表,都有個半百李克勤。後來 ...


陪住大家成長嘅藝人,好多,依家都,年過半百,或者近半百。女神方面有啱啱提到嘅47歲鍾麗緹,以及噚日53歲生日嘅羅霖;男方嘅代表,都有個半百李克勤。



後來嗰陣嘅李克勤,係《淘氣雙子星》年代嗰個,一臉陽光唱《紅日》,或者用個前挺後趷唱「當年相戀意中人…」。有段時間佢留鬚扮滄桑,感覺似細路扮大人。



依家李克勤真係踏入中年喇,曾經一段時間佢喺香港係空白咗,因為要北上。返嚟之後,好似又……滄桑咗,眼袋嘅cup數越來越勁,臉上有敷mask都驅不散的倦意。



今年三月,克勤喺社交網post咗輯自拍照,subject係運動日,早上打哥爾夫球,晚黑打羽毛球,仲寫道:「運動令我開心」。但大家嘅重點,去咗佢冇剃鬚個樣度——一臉白鬚,仲大頭。有人打趣謂佢同盧冠廷撞樣,或者似林子祥。總之就係睇唔慣。



今日克勤太太盧淑儀又貼咗張一家人為盧爸爸慶祝生日嘅大合照,寫道:「今天是爸爸的70歲生日,爸爸生日快樂身體健康,長命百歲。還記得小時候你會跟我玩英文串字遊戲,帶我去大球場看足球,到郊野公園燒烤,去海灘游泳,打羽毛球,遊車河……但你管教很嚴,小時候我很頑皮,喜歡講大話,但一給你發現就大懲罰⋯⋯藤條炆豬肉,跪地主,困我在洗手間裏。因為在你眼中道德,孝順父母,尊師重道,準時,誠實等⋯這種種都是做一個好人最基本的。」



「到我現在已為人媽媽,我衷心感激你和媽媽對我們的教導,讓我們可以在開心和有家教的環境下成長。希望你也驕傲有我和弟弟妹妹在你生命裡。我愛你。」字裡行間充滿暖暖的愛意…



克勤都有出席,囝囝個樣就遮住咗——但大家焦點都離不開戴上Cap帽嘅克勤——搞乜嘢啊?應該燈光問題啦,克勤仲要戴帽,陰影之下令佢好似俾歲月摧殘咗…



其實盧淑儀可以向汪詩詩取經,佢每次放親相,都會加啲修圖app或者美圖特效,無論男女都變得紅粉菲菲,嘴唇紅卜卜,丹爺都變男神0架!



原圖係咁樣嘅(IG圖片) 原圖係咁樣嘅(IG圖片)
都係盧淑儀IG,冇問題吖!

都係盧淑儀IG,冇問題吖!
就係呢個鬍鬚Look,令人覺得克勤好似老咗好多。(李克勤IG圖片)

就係呢個鬍鬚Look,令人覺得克勤好似老咗好多。(李克勤IG圖片)
明明去年中仲係咁0架喎!(李克勤IG圖片)

明明去年中仲係咁0架喎!(李克勤IG圖片)
呢個樣似盧冠廷咩?盧冠廷好似仲Young 啲…

呢個樣似盧冠廷咩?盧冠廷好似仲Young 啲…
好攰咁樣…(李克勤IG圖片)

好攰咁樣…(李克勤IG圖片)
(李克勤IG圖片)

(李克勤IG圖片)
呢張出晒事嘅自拍相,真係令人嚇一跳。

呢張出晒事嘅自拍相,真係令人嚇一跳。

鍾意就快D Share啦!