網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月15日 星期三

港姐2018:玩Kiki Challenge遭圍剿 陳苑澄爆喊道歉 __,港姐,

講咗六次對唔住!《2018香港小姐競選》20位佳麗到銅鑼灣一化妝品店進行宣傳,(15)陳苑澄(Tania)因拍攝「KikiChallenge」影片被指 ...


講咗六次對唔住!


《2018香港小姐競選》20位佳麗到銅鑼灣一化妝品店進行宣傳,(15)陳苑澄(Tania)因拍攝「Kiki Challenge」影片被指罔顧交通安全,遭到網民群起鬧爆,事件後首度露面的她明顯心情欠佳。

「冇諗過後果」

成為話題人物的Tania似有備而來,一接受訪問即爆喊,期間多次轉身抹淚,六度講「對唔住」並向鏡頭鞠躬:「我拍片時係輕率,冇諗過後果,令到觀眾有咁大抨擊,好對唔住。我罔顧咗安全,自己係有疏忽,對唔住。(畀TVB照肺?)監製何小慧有搵我傾偈,討論點去處理件事,因為始終有影響,畀咗我好多意見,依家係一個好好懺悔嘅階段。(勸你退選?)冇,好對唔住,令大家有咁多抨擊,當時冇諗咁多。」

問到會否擔心負上法律責任?Tania未有正面回應:「好對唔住,對年青人做咗個非常唔好,好壞嘅榜樣,對唔住。(喊到眼腫?)唔係,尋晚拍到朝早六點,同埋諗點回應呢件事,第一次面對咁嘅問題。(擔心影響選情?)希望公司原諒我,希望大眾原諒我,好對唔住。」

高育英講嘢口窒窒

另外,今日分組挑選化妝品及化妝比賽,最終選出多個獎項得主,包括「最佳口才獎」(7)丁子田、(8)陳靜堯,「最佳彩妝達人獎」(1)蘭倚婷、(2)庄嘉慧、(3)梁致欣、(4)鄧美欣與(5)鞏姿希一組,以及由現場選出的「我最喜愛佳麗獎」得主(17)陳曉華。而(18)高育英(Kelly)講廣東話口窒窒,「天然呆」後講普通話補救,表現麻麻。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!