網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月15日 星期三

《延禧攻略》:《延禧》宮女衝出國際 做過荷里活片女主角 __,延禧攻略,《延禧》,

嘩!威到呢!!內地劇集《延禧攻略》中港台三地熱播中,劇中主要演員聶遠、吳謹言及秦嵐等憑片爆紅,原來當中飾演奴婢嘅角色都被起底,當中高貴妃身邊嘅宮女「芝 ...


嘩!威到呢!!


內地劇集《延禧攻略》中港台三地熱播中,劇中主要演員聶遠、吳謹言及秦嵐等憑片爆紅,原來當中飾演奴婢嘅角色都被起底,當中高貴妃身邊嘅宮女「芝蘭」施予斐原來做過荷里活片女主角,仲要當年楊冪都曾為佢抬轎,又同周杰倫拍過廣告,真係唔講唔知!

有八分之一烏克蘭血統嘅施予斐,剛出道時叫做施艷飛,18歲就同周杰倫廣告,隔年就同趙文卓合作《雪域迷城》做女主角,2007年又主演法國片《奶昔》,仲因而踩過上康城影展紅地毯。又曾孖陳喬恩演出《既然青春留不住》,以及張雨綺、權相佑、霍建華參演嘅電影《情敵蜜月》。

去到2008年,施予斐又主演投資過億美元嘅荷里活幻片《人魚帝國》入面嘅人魚公主,而同片嘅楊冪就輪為配角,而施予斐當時受訪仲好大口氣話自己比鞏俐、章子怡喺荷里活星途更順暢:「機遇很重要,但更重要的是實力,我的美在荷里活是眾人稱讚的,我的實力也是有目共睹的,我在荷里活的星途絕對比鞏俐、章子怡更加順暢,因為我的起點比她們都要高。」不過《人魚帝國》就曾被評為中國影史「最貴又最難看」電影,至今仍未有片商願意發行。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!