掃呢頁CODE去手機

2018年8月19日 星期日

【坎坷童年】爛賭老竇有七個老婆 吳麗珠周街偷嘢食過活(足本版) __,吳麗珠,

58歲嘅吳麗珠,性格硬淨、堅忍,佢話成長遭遇,造就今日嘅佢。兒時父母離異,六歲跟父親生活嘅吳麗珠,小時候缺乏照顧,被迫當街偷嘢食充飢。「爹哋媽咪離婚, ...




58歲嘅吳麗珠,性格硬淨、堅忍,佢話成長遭遇,造就今日嘅佢。

兒時父母離異,六歲跟父親生活嘅吳麗珠,小時候缺乏照顧,被迫當街偷嘢食充飢。

「爹哋媽咪離婚,跟住我哋七兄弟姊妹,有五個跟爹哋,一個跟媽咪,一個跟舅公,我仲記得六歲時,因為住北角,返柏道嘅聖士提反,就無人理,因為我哋潮州人,我係第四個女,都唔值租,自己返學嘅,坐個幾鐘頭巴士,我成日覺得冇咩唔得㗎,適者生存。

同埋細個時爹哋都係爛賭嘅,有段時期成日偷嘢食㗎,周街偷嘢食,試過被人追,追九條街,啲人嗌:『細路咪走呀!』我腳都軟嘛,將啲嘢食丟晒我六歲之後跟爹哋住,直至跟到十二歲,就全部兄弟姊妹跟返晒媽咪,同媽咪到九龍居住啦。」

父親嗜賭又風流,兒時吳麗珠,還要適應同幾個繼母相處。「細個梗係唔識諗啦,睇粵語殘片後母梗係最唔好啦,但佢又唔係好嚴厲,之不過細個覺得佢好惡。而家大個諗番,當時爹哋去咗越南做嘢,一個女人冇愛人喺身邊,又要照顧一啲唔係自己嘅小朋友,掉番轉我而家識諗就覺得佢幾偉大啦,亦都幾傻,變咗而家我都會照顧佢嘅,我爹哋臨走就話想見其中一個,就是第一個繼母,佢就答應咗每個月俾一個銀碼照顧佢,佢做唔到個承諾嘛,咁我就去做囉!」

與其中一兩繼母,吳麗珠至今仍跟她們聯絡。「有一兩個係我哋朋友囉,一個喺菲律賓生活,九七年我都試過去探,因為我覺得冇乜錯與對嘅,愛情嘅嘢,而家我大個咗就明白到,我對婚姻制度都懷疑緊,有好多問號,所以到呢一刻我都冇結婚。

都係嗰句,爹哋轉太多作為女兒,你轉咁多次,會有咩感受呢?我寧願係女朋友就算囉!後期佢到中山住,佢帶啲女朋友出嚟,二、三十歲,我都照樣一齊食飯,我哋都很開放,我接受到,但就唔好再搞結婚離婚結婚離婚,跟住又話同最後嘅後母離婚。

嗰個應該係第六次,呢次我就好嬲,我同爹哋講,唔好再玩呢個遊戲,我打長途電話鬧到佢上天花板,跟住冇睬佢幾年。直到爹哋走之前,佢身體唔好,錢又使晒,輸晒於是搞番佢落嚟香港,我都照顧佢,讓佢住喺老人院,但我就唔係成日去探佢。到佢喺醫院日子,日日都同傾計。佢走咗,有段時間我會嬲自己,既然你都原諒佢,負擔佢住老人院,點解你唔陪佢多啲,諸如此類。又或者佢病嘅時候你多啲見佢呀,不過冇得返轉頭,所以有時遇到一啲小朋友,我都會同佢講,你啲關係會複雜得過我,所以盡量去包容原諒。」吳麗珠說。

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!按此連結:http://bit.ly/next28app

點擊圖片

【坎坷童年】爛賭老竇有七個老婆 吳麗珠周街偷嘢食過活


鍾意就快D Share啦!