掃呢頁CODE去手機

2018年8月19日 星期日

《延禧攻略》:《延禧》情侶完婚!魏瓔珞傅恒拜堂成親 __,延禧攻略,《延禧》,

《延禧》迷夢想成真!「富察傅恒」娶到「魏瓔珞」喇!近日因劇集《延禧攻略》備受關注嘅內地小花吳謹言,喺劇中角色「魏瓔珞」性格剛強、愛恨分明,永不放棄嘅精 ...


《延禧》迷夢想成真!「富察傅恒」娶到「魏瓔珞」喇!


近日因劇集《延禧攻略》備受關注嘅內地小花吳謹言,喺劇中角色「魏瓔珞」性格剛強、愛恨分明,永不放棄嘅精神令人欣賞。劇中佢同演「富察傅恒」嘅許凱條感情線亦令人心痛,當初謹言為調查姐姐嘅死而接近許凱,二人更由冤家逐漸變為互生情愫,許凱更愛「瓔珞」愛到唔理其他人反對,一句「要她一生平安」,令人動容,可惜二人最終相愛都無法一齊,謹言仲成為演「皇上」聶遠嘅妃子,絕對係「這麼近那麼遠」嘅距離,好多粉絲都話睇到喊死!

不過各位粉絲唔使擔心,「瓔珞」同「傅恒」終於完婚喇!皆因佢哋近日齊齊上內地綜藝節目《快樂大本營》,期間二人着上大紅喜服舉行大婚拜堂,謹言激動咁話:「好不容易啊!」許凱都忍唔住話:「這是傅恒的夢想。」睇到一班網民眼濕濕,話佢兩個終於可以喺埋一齊喇!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!