掃呢頁CODE去手機

2018年8月19日 星期日

【老公操刀影寫真】44歲郭羨妮三點式出水芙蓉 孖囡囡行沙灘   __,寫真,郭羨妮,

郭羡妮出埠放暑假,大晒三點式背影(Ig圖片)
暑假最好出埠享受光與海灘,44歲前港姐冠軍郭羨妮(Sonija)今日就喺Instagram貼出穿上三點式嘅「影後」相,佢仲擺出港姐丁字腳甫士,盡顯佢「 ...


暑假最好出埠享受光與海灘,44歲前港姐冠軍郭羨妮(Sonija)今日就喺Instagram貼出穿上三點式嘅「影後」相,佢仲擺出港姐丁字腳甫士,盡顯佢「S」字身形,Sonija留言:「I had a very enjoyable trip with my loved ones. Just perfect! (我跟我愛的人有一個其樂融融旅程,太完美)」相中見到郭羨妮雖然生產過,但保養得宜,背部滑溜,佢當年選美時,報稱三圍係33D、23、34,相信隨着升呢媽咪後,上圍都有升cup。不過佢今次貼相只晒背影,未有華麗轉身,非常可惜。

Sonija跟老公朱少杰十分痛錫6歲多女兒Kylie,不時親子樂,Sonija趁着暑假就帶了囡囡去旅行,日前仲同囡囡行沙灘執貝殼。Sonija影咗好多出水芙蓉相,全部有老公操刀。

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

郭羡妮出埠放暑假,大晒三點式背影(Ig圖片) 郭羡妮好有出水芙蓉feel(Ig圖片) 郭羡妮好有出水芙蓉feel(Ig圖片)
郭羡妮話同囡囡去貝殼(Ig圖片)

郭羡妮話同囡囡去貝殼(Ig圖片)
郭羡妮大晒S身形(Ig圖片)

郭羡妮大晒S身形(Ig圖片)
郭羡妮婚後家庭為重,把夫女放在第一位(Ig圖片)

郭羡妮婚後家庭為重,把夫女放在第一位(Ig圖片)

鍾意就快D Share啦!