掃呢頁CODE去手機

2018年8月19日 星期日

鍾鎮濤視如至親嘆太早走 __,鍾鎮濤,

■(左起)盧冠廷、劉美君及鍾鎮濤早前作客車淑梅主持的節目。
曾與陳百強合作無間的鍾鎮濤(阿B)、劉美君及盧冠廷,早前亦接受《舊日的足跡》訪問,緬懷故友。阿B與陳百強因音樂結緣,熟稔後才發現父母竟是世交,Dann ...


曾與陳百強合作無間的鍾鎮濤(阿B)、劉美君及盧冠廷,早前亦接受《舊日的足跡》訪問,緬懷故友。阿B與陳百強因音樂結緣,熟稔後才發現父母竟是世交,Danny更是阿B媽咪的契仔。除了音樂理念相近,經常互擦火花外,阿B亦視Danny如親人︰「佢好有品味,只係走早咗啲,遲少少嘅話一定過到呢一關,不過意外真係好難預料。Danny到60歲都一定仲好型,若佢在世,我即將舉行嘅演唱會,佢一定係表演嘉賓。」其實當年溫拿首度在利舞台開騷,亦找來Danny彈電子琴。



■鍾鎮濤與陳百強相識多年,溫拿的演出亦曾找對方幫忙。 ■鍾鎮濤與陳百強相識多年,溫拿的演出亦曾找對方幫忙。

盧冠廷表示Danny是他進步的動力,當年兩人曾連續兩年參加創作歌唱比賽,Danny的表現都較他高分。劉美君最難忘的則是當年與Danny參加港台的活動︰「我對遲到嘅人特別敏感和反感,喺我記憶中,佢從未曾遲到。」

撰文:祖李




鍾意就快D Share啦!