掃呢頁CODE去手機

2018年8月31日 星期五

林嘉欣夥拍劉華 青雲大考驗 最怕行紅地毯 __,劉德華,劉華,劉青雲,嘉欣,林嘉欣,青雲,鍾嘉欣,

林嘉欣在新片《廉政風雲煙幕》中演談判專家,與劉青雲合作。資料圖片
林嘉欣在新片《廉政風雲煙幕》中演談判專家,與劉青雲合作。資料圖片作為媽咪,林嘉欣更渴望為社會出一分力,今年第四年和麥當勞合作推出慈善繪本,傳遞護苗基金 ...


作為媽咪,林嘉欣更渴望為社會出一分力,今年第四年和麥當勞合作推出慈善繪本,傳遞護苗基金訊息,「我亦有畀自己幾個限制,第一,我唔可以講『性侵害』呢三個字;第二,我唔可以標籤啲壞人;第三,我真係希望救得一個就一個。」



林嘉欣笑言很久沒有在片場開工,所以由頭到尾都好緊張,壓力好大。 林嘉欣笑言很久沒有在片場開工,所以由頭到尾都好緊張,壓力好大。

再拍戲壓力大

林嘉欣在新片和兩位未合作過的影帝劉青雲、劉德華鬥戲,各有各難處。她在《廉政風雲煙幕》中飾演談判專家,「角色好硬淨,係未去到嗰個位就要諗定下一步,我個人冇咁複雜,好單一線,所以今次做ICAC呢個角色都幾難。另一樣難,係我好耐冇喺電影現場,所以由頭到尾都好緊張,壓力好大。」

在《掃毒2天地對決》中,林嘉欣扮演劉德華的太太,「同華仔第一次合作,好得意,可能大家好似好陌生,反而好放膽去做、好投入,我都好開心,投入就變咗佢好信任你,你又好信任佢,個火花好好。」



更多精采時尚內容,盡在 http://add.appledaily.com 。




鍾意就快D Share啦!