掃呢頁CODE去手機

2018年8月31日 星期五

黃翠如:煲粥成名!翠如爆當日喊係因為… __,翠如,黃翠如,

翠如為煲粥煲到喊解畫。藝人黃翠如下午以品牌代言人身份,出席本屆港姐頒獎禮。穿露肩裝的她明顯瘦到「衣不稱身」,她表示:「可能之前同森美拍出浴戲,浸喺水好 ...


翠如為煲粥煲到喊解畫。


藝人黃翠如下午以品牌代言人身份,出席本屆港姐頒獎禮。穿露肩裝的她明顯瘦到「衣不稱身」,她表示:「可能之前同森美拍出浴戲,浸喺水好耐,完咗之後就感冒喇。」其後她大讚森美身形:「佢話自己冇操,但都好好。(佢好啲定男友蕭正楠好啲?)唔同,阿蕭係可愛型。(同森美出浴尷尬?)完全冇,因為個浴缸唔夠兩個人用,我哋要諗辦法,拍完又要轉缸再拍。」

翠如之前於《美女廚房》煲粥成名,問可有再煲給蕭正楠食?她答:「我病咗,佢今日煲番畀我食。(點解節目內煲粥煲到喊?)因為好感動,連講嘢直接嘅黃宗澤及吳卓義都讚我喎。(煲粥煲到去紅棉道?)總之我哋有我哋嘅節奏,暫時未有節奏,到時亦唔想大家辛苦。」

有指她於康樂園置業作嫁妝,她坦言:「嗰日我係去搵田蕊妮,試過我哋去食飯,搞到原本有嘢做嘅杜汶澤,要放低手頭工作返嚟煮飯。佢話求其煮,但已經乜嘢都有。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!