掃呢頁CODE去手機

2018年8月31日 星期五

謝安琪同仔女一齊沖涼 __,謝安琪,

謝安琪於活動上稱護膚心得是吃得清淡。
謝安琪(Kay)和陳凱琳前晚在中環出席護膚品活動,她表示:「靚唔單靠外表,自信、內涵同氣質重要過外表,心境舒服個樣自然靚。」Kay大爆踏入青春期囝囝竟 ...


謝安琪(Kay)和陳凱琳前晚在中環出席護膚品活動,她表示:「靚唔單靠外表,自信、內涵同氣質重要過外表,心境舒服個樣自然靚。」Kay大爆踏入青春期囝囝竟恨生暗瘡:「可能覺呢樣嘢係踏入青春期指標,唔值得期待。」問到可有教囝囝性教育?她答:「好正面教育,𠵱家都有同佢哋一齊沖涼,我覺得身體唔係一件忌諱事,要教佢要保護自己身體,同尊重自己同人哋身體。」

此外,陳凱琳最近工作停不了:「好感恩,不過呢個活動後要休息。」講到老公鄭嘉穎的舊緋聞女友佘詩曼指要當面恭喜,還要人夫請食飯,陳凱琳大方說:「冇問題,多謝佢。」陳凱琳大讚阿佘在《延禧攻略》中好戲。

採訪:黃曉妍

攝影:陳慧安




鍾意就快D Share啦!