掃呢頁CODE去手機

2018年8月31日 星期五

譚俊彥:老婆詐型!譚俊彥拍親熱戲要「跪玻璃」 __,譚俊彥,

Shaun話同朱朱場親熱戲搞到老婆詐型!無綫劇集《特技人》演員譚俊彥(Shaun)在油塘出席花車巡遊宣傳,近日劇情講到朱晨麗(朱朱)發春夢與譚俊彥激咀 ...


Shaun話同朱朱場親熱戲搞到老婆詐型!


無綫劇集《特技人》演員譚俊彥(Shaun)在油塘出席花車巡遊宣傳,近日劇情講到朱晨麗(朱朱)發春夢與譚俊彥激咀,身穿運動Bra top的她更大騷34D澎湃身材,成為網民熱話。不過,Shaun笑謂這場戲連累他要返屋企「跪玻璃」向老婆請罪:「咁啱喺煞科宴播呢場戲,我老婆話貨不對辦嘅,唔係我所講咁嘅,我只係話有少少接觸,佢冇諗過係咁嘅接觸,少少嬲啦。」

親熱戲要避忌

Shaun指拍攝咀戲時並不緊張,大家也用專業態度去拍,他也拍過不少親熱戲,反而朱朱就因為有不少人在場而有點害怕,他笑說:「個廠冷氣又好凍,停機嘅時候都搵件褸蓋住佢,好尷尬、對眼都唔知放邊。」雖然經驗充足,但Shaun也特別小心,他笑說:「成日都拍呢啲戲,知道點樣會令對手安心,因為太多事件,一陣間唔小心又話鹹豬手,係要小心啲嘅。」他續指近期容易發脾氣,但發現女兒也有樣學樣,自己察覺要檢討,會靠跑步舒發負面情緒。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!