網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月31日 星期五

被爆《延禧》片酬最高 阿佘:謎底終於解開 __,《延禧》,佘詩曼,阿佘,

阿佘(左)昨晚笑言如《延禧》有續集,一定會自己配音。
阿佘(左)昨晚笑言如《延禧》有續集,一定會自己配音。佘詩曼和關之琳昨晚在機場世貿中心出席Moiselle時裝展,阿佘近日被《延禧攻略》製作人于正爆人工 ...


佘詩曼和關之琳昨晚在機場世貿中心出席Moiselle時裝展,阿佘近日被《延禧攻略》製作人于正爆人工冠絕眾演員,阿佘笑說:「謎底終於解開,佢最清楚!點都唔緊要啦,最緊要拍咗一齣好戲。」對於飾演海蘭察的新加坡男星王冠逸被爆曾與AV女優拍床戲,阿佘大呻走寶:「啲衫成日封到上頸,埋沒咗佢才華㖭!」

不少網民都覺得阿佘把聲用配音好怪,她無奈地說:「出宣傳片至知,有打畀TVB,問可唔可以自己配番,不過時間上趕唔切。」有份參與設計時裝的關之琳則大講時裝經:「見到有啲格仔、波點,就會放喺設計度攞靈感。」

採訪:羅慧敏

攝影:仇志德




鍾意就快D Share啦!