網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月31日 星期五

陳敏之:陳敏之拍劇受傷爆晒缸 5粒鐘仲未止血? __,敏之,陳敏之,

如果仲未止血,真係好大鑊喎!藝人陳敏之早前就孖住唐詩詠、王浩信等去到深圳為新劇《解決師》拍攝外景,依家已經轉戰返港繼續開工,尋晚(30日)佢就喺社交網 ...


如果仲未止血,真係好大鑊喎!


藝人陳敏之早前就孖住唐詩詠、王浩信等去到深圳為新劇《解決師》拍攝外景,依家已經轉戰返港繼續開工,尋晚(30日)佢就喺社交網晒相,見到佢同唐文龍去到海傍拍攝,點知鏡頭一轉就見到佢上載自己隻腳爆晒缸嘅相,而唐詩詠都有甫相,相中見到有醫護人員到場幫敏之療傷。

敏之同唐詩詠都分別喺凌晨4點左右上載敏之嘅腳傷照,照片中就見到敏之似係整到腳趾甲,旁邊啲紙巾就滿布血漬,真係我見猶憐,詩詠就留言話見到都痛。另外又有一張相見到有醫護人員協助,而敏之就一邊講電話,一邊檢視傷口。隔咗5個鐘之後,敏之再甫片,見佢喺片中繼續話個傷口仲係好痛,而腳趾甲依然爆缸,嚇到一班網友問係咪仲未止血!不過之後敏之都有甫片,片中佢仔仔仲好Sweet咁送媽咪返工,仔仔跳跳紮,敏之就算受傷都唔記得喇~

頂硬上繼續拍外景

東網聯絡上敏之,佢就話凌晨時份為劇集《解決師》拍攝一場廠内戲份,與唐詩詠做對手戲的她,由於拍攝一個衝入房間的鏡頭時不慎踢到道具床,故爆甲受傷,雖然當時流血又痛,但敏之都堅持完成戲份。她場言:「呢排都好攰,拍緊兩套劇,又成日通宵,一投入之下就撞咗埋床腳,因為我着住露趾高踭鞋,當時已覺得好痛,工作人員問我使唔使換拖鞋,我話拍埋先,點知一睇原來流咗好多血!」敏之因為怕細菌感染,故保安人員即時幫她消毒及包紥傷口,現時敏之又要為另一套劇《鐵探》拍外景,惟有頂硬上,態度認真專業!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!