網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月19日 星期日

周嘉洛:《愛回家》情侶檔扮乜?周嘉洛竟然扮…… __,周嘉洛,愛.回家,愛回家,

真係講得出都扮到!藝人林凱恩(Iris)同周嘉洛以《愛‧回家之開心速遞》「情侶檔」為無綫拍攝宣傳片,今次Iris仲着住小背心扮Angelababy,而 ...


真係講得出都扮到!


藝人林凱恩(Iris)同周嘉洛以《愛‧回家之開心速遞》「情侶檔」為無綫拍攝宣傳片,今次Iris仲着住小背心扮Angelababy,而周嘉洛則「犧牲色相」扮遙控,Iris說:「我覺得呢個都係人生一個挑戰,感覺好新鮮,事前都有睇過啲相練習個感覺,但好可惜唔記得墊嘢落件背心入面,哈哈!(覺得嘉洛扮遙控點?)好成功,佢係一個好壯健嘅遙控,同佢平時拍劇已經好有默契,所以都拍得好順利,希望可以同佢合作拍多啲唔同嘅嘢!」

至於之前有歌手吳業坤扮棋扮到有出頭天,問到今次扮遙控嘅周嘉洛,係咪覺得距離上位之路向前多一步?他謙虛說:「唔會,扮遙控都係一個角色,唔係暗示啲乜,只係公司覺得我同Iris情侶檔入屋先用我哋。(辛唔辛苦?)都唔會,雖然係冇得坐,但大家拍咗兩個鐘就收工。(下次期待扮乜?)我份人好隨性,公司畀乜我都做,因為新人係要肯搏肯捱,我係絕對冇問題!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!