網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月19日 星期日

意甲:【朗出沒】射極唔入累街坊 C朗幾乎做罪人 __,C朗,基斯坦奴朗拿度,

(法新社圖片)葡萄牙巨星C朗拿度周日凌晨在意甲處子戰登場,為祖雲達斯披甲作客基爾禾,戰況峰迴路轉入球始起彼落,最終祖記憑補時3分鐘入波絕殺贏3比2,全 ...


(法新社圖片)


葡萄牙巨星C朗拿度周日凌晨在意甲處子戰登場,為祖雲達斯披甲作客基爾禾,戰況峰迴路轉入球始起彼落,最終祖記憑補時3分鐘入波絕殺贏3比2,全取3分,但過程驚險,其中臨完場祖記本已入波,但因C朗犯規在先判詐胡,若然祖記最終未能獲勝,C朗就變成罪人。

祖記今仗開局順利,基迪拉開賽3分鐘為球隊先開紀錄,不過C朗遲遲未入局,未能擴大優勢,38分鐘基爾禾憑史迪賓斯基頭槌頂成1比1,下半場56分鐘祖記再輸12碼,基亞卓尼利操刀射成2比1反超前。

C朗開始上力,其中一次攻勢出大技,在3名敵衞看管下,禁區頂左路轉身勁射,被對方門將飛身擋出,75分鐘邦路斯接應角球頭槌爭頂,基爾禾馬迪亞巴尼擺烏龍,祖記追和2比2。

完場前祖記幾乎反超前,文迪蘇傑頭槌攻門,基爾禾後衞大腳清走,使用門線科技判定,皮球越過白界,當時球證判祖記入球有效,不過今次攻勢期間C朗懷疑犯手球,球證再使用VAR睇重播,認為C朗犯規在先,改判入球無效,基爾禾門將蘇蘭天奴亦受傷退下火線。

補時3分鐘,祖記今次真係入波,貝拿迪斯治近門撞入,祖記贏3比2完場,C朗終於笑番。

東網體育FB同你追實體壇每個精彩時刻!

http://bit.ly/2ecTF2A 

Follow東網體育IG一齊撐本地運動員!

http://bit.ly/2EYxoRh 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!