網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月19日 星期日

【藝員做經紀實錄】吳麗珠不屈不撓做地產 炒樓輸晒血汗錢:做人穩定好(足本版) __,吳麗珠,

見到吳麗珠,你就諗起佢扮仙姐同葉劉最耍家。94年長壽節目EYT停播前,佢已開始鋪路轉型做地產,更由經紀一度做到開地產公司,自己做老闆。近年佢復出幕前, ...




見到吳麗珠,你就諗起佢扮仙姐同葉劉最耍家。94年長壽節目EYT停播前,佢已開始鋪路轉型做地產,更由經紀一度做到開地產公司,自己做老闆。

近年佢復出幕前,客串拍Viu TV劇《VR驅魔人》,亦重操故業,再當地產經紀。佢嘅身家試過如過山車經歷。昔日喺無綫,出名勤力兼鐵人嘅佢,身兼五職。拍劇、登台、攪製作公司同時,亦可放下藝人身段,走去做白領,任地產經紀,做金融,為缺乏安全感嘅娛樂事業舖定後路。

「只不過我想除咗娛樂事業之外,想學多啲其他嘢。記得初初返工早八、九點逼返中環,第一日覺得好辛苦,第二日就已經適應。返工嘅時候逼地鐵已經唔慣,跟住好似好蠢咁,完全唔識用傳真機,電話多粒掣都唔識用,但都好,我都叫做出路遇貴人,老闆娘同秘書都好肯教我,咪慢慢學。」吳麗珠說。

「第一單成交我應該做咗一千八百幾萬,中半山一啲豪宅,當時來講一千八百幾萬已經叫豪宅,佣金差唔多有八,九萬,我淨係自己袋,我覺得真係可以慢慢轉行。」

見成功轉型,心雄嘅佢踩多瓣。「又有朋友叫我試下做股票,我又貪心,又走去學下做股票。不過初做金融好困難,因為第一真係唔識,初期做嘅時候俾啲客用粗口鬧都試過,因為佢講一啲術語,我唔識,嗰個術語叫做「隊」,「隊」即係叫你沽貨,你慢咗人客會有損失,客唔會錯架,我覺得俾客鬧係啱,有時學一樣嘢俾人鬧會更加深刻。

嗰時我未有牌,要間接經一個有牌嘅同事先做到個成交,於是我同自己講,要好似《歡樂今宵》咁,要一take OK,一定要考到個牌。但係咁忙我點讀?我就朝朝五點幾起身,洗濕自己個頭,唔可以瞓覺,尤其是冬天,我仲記得嗰本書好厚,全英文,雖然我都係聖士提反女子中學出身,但因為做幕前,唔使點講英文,無接觸差唔多成十幾廿年,變咗又要重頭學過,查字典,以前查一次就可能記得,可能年紀大咗,記性無咁好,要查三次先記得個字,但係都叫做好彩,俾我一次過考到,一take OK,考到個牌。」

昔日登台又身兼多職,佢將辛苦賺嚟嘅血汗錢,曾經全傾注喺炒樓事上,風光時佢手持六個單位,結果97年一炒嗰啲就輸曬,將我投資嘅錢輸番晒場金融風暴,化為烏有。吳麗珠:「後期就學人炒樓,炒樓就衰咗,投資嘅錢係輸曬,但慶幸無蝕到入肉,起碼我自住嗰間仲喺度,從此我投資理財都變咗會保守啲。」

身家瞬間蒸發,佢睇得好開。「當係上咗一課,做人都係要穩穩定定,唔好去炒炒賣賣,當然有啲人係叻嘅,有啲人好叻投資,嗰啲叫另類,又或者人地運氣比你好,你莫羨人囉。當然唔見咗嚿錢,當輸咗場牌,都會有少少唔開心,但係好快就無嘢,重頭再嚟。」

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!按此連結:http://bit.ly/next28app

點擊圖片

不屈不撓吳麗珠 炒樓輸晒血汗錢:做人穩穩定定好


鍾意就快D Share啦!