網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月19日 星期日

唐詩詠:C1:唐詩詠激罕水着吸14萬Like __,詩詠,唐詩詠,

七夕攞尾彩!現年37歲的無綫視后唐詩詠,前日及昨日在社交平台甫出激罕泳照,大晒曲線及白滑玉背,贏得網民激讚,兩日加埋吸近14萬Like!詩詠今次破禁派 ...


七夕攞尾彩!


現年37歲的無綫視后唐詩詠,前日及昨日在社交平台甫出激罕泳照,大晒曲線及白滑玉背,贏得網民激讚,兩日加埋吸近14萬Like!詩詠今次破禁派福利,正好迎合七夕放閃求偶,即使在嘉穎婚禮上搶不到花球,都攞番個尾彩!

形象如鄰家女孩的唐詩詠,情路崎嶇,即使被譽為「最佳女朋友」,真命天子始終未現身。於上周出席好友鄭嘉穎和陳凱琳婚禮時,失落「花球」之餘,更被曹永廉整蠱搶花瓣,但卻連一個花瓣都接唔到,慘被曹永廉取笑:「好多散拖……哎吔,一個都冇!」眼見嫁杏無期,惟有在峇里水天一色的靚景下,拍了一輯索爆泳照,並在前日七夕中國情人節於社交平台派福利。詩詠前日率先上載遠鏡泳照,引來大批網友嗌索,好友田蕊妮和黃翠如更催她甫多幾張近鏡。

32A「變幻球」

在一眾渴求聲下,詩詠於昨早終於「找數」,為大家送上「遲來的七夕禮物」,連出三個Post晒「全方位」泳照,玉背、事業線同長腿要乜有乜,加上唯美靚景,構圖完全冇得輸,前後兩天加埋共獲14萬個Like擊,不少網民笑言其配文已不是重點。不過,詩詠亦很有心,公開多謝為她影靚相的大師,對方是有份同行去嘉穎峇里婚禮的黃嘉樂女友Samantha。攝影師出身的Samantha,今次將玉女詩詠變成索爆肉女,功力認真要讚,因為相中可見詩詠豐滿的上圍,點睇都不似32A,似乎Samantha才是掌握「變幻球」的真諦。

洪永城睇得太遲

嘉樂聞得由女友操刀的泳照雄霸社交網亦大感開心,他昨日回覆稱:「自己女友被讚,當然開心。(為詩詠影泳照有冇主題㗎?)冇原因㗎!咁女仔影女仔方便好多,大家覺得阿妹詩詠相靚,咁就好」不過,身為詩詠的前度洪永城,則對索爆泳照反應遲緩,出甫後未見點讚,直至昨日記者問可有留意時,他才表示:「有睇,好靚,影得好好!」事後亦畀Like。

其實詩詠早於去年拍無綫劇《不懂撒嬌的女人》時,亦曾以兩件頭泳裝上陣,在泳池仰臥式暢泳吸引「游生」袁文傑,當時亦成為一時佳話。日前詩詠就被發現以露肩兼露腰的套裙與兩位女同事現身商場,並入餐廳開餐,期間有講有笑,詩詠其後開車送女同事返電視城,而自己再返歸做宅女。

更多新聞,請瀏覽東方日報網頁:

http://orientaldaily.on.cc/


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!