網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月24日 星期五

麥美恩:肉帛相見!吳若希爆麥美恩身材有料到 __,麥美恩,吳若希,

吳若希(中)為Mayanne抱不平,大爆對方身材其實玲瓏浮凸!藝人麥美恩(Mayanne)、吳若希到尖沙咀出席《森美旅行團》祝捷會,Mayanne笑言 ...


吳若希(中)為Mayanne抱不平,大爆對方身材其實玲瓏浮凸!


藝人麥美恩(Mayanne)、吳若希到尖沙咀出席《森美旅行團》祝捷會,Mayanne笑言節目出街後多了不少粉絲,在節目中她有不少搞笑造型被網友Cap圖熱議,問會否覺得犧牲大?她笑言:「少少見到大家都識笑,做到節目嘅效果,我純粹係一點紅,未至於搶鏡。」

而Mayanne穿「面堅尼」浸温泉,遭森美笑指身材老少咸宜、大獲好「平」,她說:「多謝森美,就係夠平先望到隻老虎,加上突顯到個『躉』。」拍檔吳若希則她平反,齊齊除衫浸温泉的她親眼見證過其好身材:「其實佢有玲瓏浮凸,我老公都有replay浸温泉一幕,睇完又係咁笑。(呷醋?)唔會,因為冇威脅。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!