網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月24日 星期五

【以前唔識珍惜】為老婆囝囝離開TVB 陳智燊:要賺多啲錢照顧屋企(足本版) __,TVB,陳智燊,

英國大嘅陳智燊,做過醫院管理工作,不過嫌工作性質悶,因而回流香港,06年加入TVB嘅藝員訓練班,入行12年,累積咗唔少支持者。「我喺公司累積嘅觀眾緣其 ...




英國大嘅陳智燊,做過醫院管理工作,不過嫌工作性質悶,因而回流香港,06年加入TVB嘅藝員訓練班,入行12年,累積咗唔少支持者。「我喺公司累積嘅觀眾緣其實都唔少,我見到而家好多小朋友,甚至唔同年紀嘅,阿爸阿媽,或者廿零歲嘅、auntie uncle都有睇TVB,我覺得都好感恩,好開心大家都支持我、支持TVB。」今年6月,Jason離開TVB外闖,自己管理自己,一直安於現狀,究竟係咩原因令佢有咁嘅決定?「我覺得有個家庭之後令自己積極咗好多,喺我結婚後都係倍數咁成長,個人成熟咗、積極咗,諗好多唔同方向,想拍唔同嘅嘢,想拍唔同嘅節目,綜藝、劇集,無論係香港或者新加坡、馬來西亞都想做,尤其而家有咗小朋友之後,當然都會擔心,擔心未來唔知會點樣,但都唔理咁多,老婆、囝囝俾我好大勇氣,我要做好啲,要賺多啲,要照顧屋企。」

入行12年,頭6年都係安排做吓主持人、拍劇做吓閒角,直到近幾年,Jason開始被安排做男一、男二,啱啱被重用,佢就選擇離開,係咪可惜咗啲呢?「我有諗過,其實唔會有一個最適合嘅時機去離開,我成日都會攞呢個比喻,其實等同當年我離開英國,返嚟香港嘅時候,我覺得喺而家呢個歲數,而家嘅經驗,其實點都係而家做,好過五年後做,五年後家庭可能再穩定啲,所有嘢都定晒,可能五年後未必有勇氣去跳出嚟,所以唔會有一個最好嘅時機。但係我覺得喺呢個時候,膽粗粗鼓起勇氣就去做啦。」Sarah對Jason嘅影響,一定係最大。「Sarah工作認真其實俾我好大鼓勵,有時相對比起佢,我咁樣講其實都唔誇張,其實我係比佢懶嘅,我覺得佢嘅認真,對自己做司儀、主持,如果我做到佢嘅 當然我未致於懶到佢嘅一半,但係我學佢認真多少少嘅話,效果、成績其實已經會好好多。」做咗咁多年,有冇啲咩遺憾?「我覺得可能有少少遺憾就係喺TVB中段嘅時間,因為啲嘢嚟得太快,當然唔係埋怨,只係自己無時間去消化,點樣可以做得好啲,我覺得有時啲嘢係需要反省,嗰時點解 就算做得唔差,但係唔夠好,我知道自己犯嘅錯誤喺邊度,當然而家有得反省,有得由而家開始,所有嘢都專注、用心去做,令到自己有勇氣去試新嘢,走出嚟。舉個例,四、五年前做得比合格好少少,又未致於覺得自己做得差嘅,就會keep住喺嗰個環境,當係行緊二、三波嘅,其實從來都唔會諗住需要俾多啲力,加速去做好啲,所以嗰樣嘢我覺得有少少唔開心嘅,但係又未致於令到而家做唔到嘢,或者有好大嘅遺憾,因為始終識得反省,識得自我檢討係一件幾重要嘅事。」

採訪:肥A

攝錄:黃志明

場地提供:Hunny Bee Education Centre 小巨蜂教育中心

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!