網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月4日 星期二

【中國新說唱】鄧紫棋飆高音加轉音足足11秒 仍被MC HotDog嘲不懂說唱 __,鄧紫棋,

喺《中國新說唱》入面,G.E.M.同潘瑋柏組成嘅戰隊,改編LinkinPark同Jay-Z嘅《Numb/Encore》。G.E.M.負責副歌部分,全力 ...




喺《中國新說唱》入面,G.E.M.同潘瑋柏組成嘅戰隊,改編Linkin Park同Jay-Z嘅《Numb/Encore》。G.E.M.負責副歌部分,全力展現佢嘅巨肺實力,包括長達11秒嘅飆高音加轉音。講真,喺呢個「兒夜依野」嘅範疇入面G.E.M.真係無敵。唔信?去片睇下聽下你就知。

不過,演唱完畢後G.E.M.講咗一句:「喜歡音樂的人,你們知道要投誰了沒有?」隨即惹嚟其他戰隊嘅MC HotDog反擊:「不敢說說唱,講的(是)音樂。」擺明取笑G.E.M.有自知之明,未夠班自誇識說唱。

雖然G.E.M.嘅說唱能力一直受到質疑,咁又點?反正有大把忠實粉絲護航:「我就是來看鄧紫棋的」、「鄧紫棋第一名」。而且節目有佢存在的確生色不少,特別係佢時不時就飆高音唱「兒夜依野」,現場氣氛真係會立即推向高潮,可以話係G.E.M.嘅殺手鐧,亦係節目方刻意安排嘅食糊位,所以誠如佢嘅原創rap歌詞話齋:「你注定在我底下,要是不服的話你高得上去嗎?兒夜依野。」

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!