網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月4日 星期二

【第一代Youtuber變上市公司主席】拍片起家 代購賺足九年 袁彌明:我死公司都唔會死 __,袁彌明,

【第一代Youtuber變上市公司主席】拍片起家代購賺足九年袁彌明:我死公司都唔會死足本版精彩內容,請點擊以下網址:https://bit.ly/2C ...




【第一代Youtuber變上市公司主席】拍片起家 代購賺足九年 袁彌明:我死公司都唔會死足本版精彩內容,請點擊以下網址:https://bit.ly/2C9WeAD

從05年港姐、TVB藝員、人民力量主席、網店老闆,到現在成為市值五億的上市公司主席,袁彌明(Erica)的人生路何謂具有色彩。Erica自言開實體店的這九年來從未虧錢,淨利率多達百分之十。

「做KOL即使一個月賺好多,都冇可能入到創業板,因為始終一盤生意,唔可以太依賴一個人。所以申請上市,我用左好多篇幅講自己間實體店,就算我死左,公司都唔會死。」雖然Erica做Youtuber起家,但她對網紅靠網購盈利卻不以為然。想知道點樣拍片拍到賺五億,請點擊觀看足本版。

編撰:張怡

錄影:傅俊偉、林志謙

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!