網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月4日 星期二

吳業坤:老友掩護 吳業坤約會脹爆日本人妻 __,吳業坤,

聽聽吳業坤解釋先。歌手吳業坤外表雖然一副戇男咁款,但曾被指口花花逢女都撩、最鍾意溝女,不過出道多年的他至今依然一支公,近日業坤被影到深宵密會脹爆長髮女 ...


聽聽吳業坤解釋先。


歌手吳業坤外表雖然一副戇男咁款,但曾被指口花花逢女都撩、最鍾意溝女,不過出道多年的他至今依然一支公,近日業坤被影到深宵密會脹爆長髮女,兩人在餐廳內暗坐一角,親密地貼頭睇餐牌,當發現被人偷影,疑急call老友陳國峰、莫家淦到場幫手「掩護」。吳業坤回覆東網:「佢係『巨聲3』廣美知子,我都識得佢老公,其實當日我哋仲約咗其他朋友Penny(陳國峰)、莫家淦,只係我哋到先啫,就係咁簡單。(嗰日廣美知子老公喺度?)嗰日佢唔係度,我哋一班人食飯啫,本身我同佢同Penny熟啲,跟住阿淦踢完波同Penny一齊過嚟。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!