網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月4日 星期二

陳豪單臂抱仔man爆 管家上身接埋Super Mum __,陳豪,

諸葛紫岐記錯昨日是playday,沒有讓囝囝穿校服上學。
諸葛紫岐記錯昨日是playday,沒有讓囝囝穿校服上學。昨日是開學日,不少星級父母都送子女到銅鑼灣的幼稚園上學。諸葛紫岐昨早10時45分在工人姐姐的陪 ...


昨日是開學日,不少星級父母都送子女到銅鑼灣的幼稚園上學。諸葛紫岐昨早10時45分在工人姐姐的陪同下,送囝囝薛華韜上學,韜韜與媽咪都身穿粉紅色polo恤,沒有穿校服。逗留半小時後,諸葛帶着囝囝離開,問到韜韜為何不穿校服?諸葛說:「佢升K2喇,今日playday以為唔使着校服。」之後兩母子匆匆離去,但原來上落車的位置,其座駕都屬於違例停泊。

前名吳文忻的吳忻熹素顏現身,早上8時多就湊囡囡Scarlet上學。應昌佑與大仔應嘉軒在10時40分現身,升讀K2的應嘉軒一邊飲益力多一邊行,比同齡小朋友生得高。應昌佑表示由於首天上學,所以比平日原定上學時間遲一點。



應昌佑拖實邊行邊飲的大仔應嘉軒行去幼稚園。 應昌佑拖實邊行邊飲的大仔應嘉軒行去幼稚園。
吳忻熹痛錫囡囡,昨早親自湊上學。

吳忻熹痛錫囡囡,昨早親自湊上學。

陳豪單手抱仔

好爸爸陳豪日前亦被發現做湊仔公,送囝囝返playgroup。當日下午5時左右,陳豪駕駛七人車到淺水灣,落車時單手man爆抱起細仔陳浩鋒(Nathan),雖然Nathan扭計,但陳豪充滿耐性慢慢逗對方,最後兩父子去了附近商場返playgroup。兩小時後,陳豪抱着細仔落樓上車,會合太太陳茵媺、大仔陳梓燁及囡囡陳凱婷。

原來陳豪和陳茵媺當日兵分兩路,陳茵媺及工人姐姐負責帶大仔及囡囡上堂,陳豪就專責帶細仔,以及開車接送一家人。因為附近有不少旅遊巴停車及上落客,當日都有旅遊巴向陳豪的七人車響按,陳茵媺都揮揮手示意唔好意思,之後再安頓子女才上車走人。

採訪:羅慧敏、徐錦池

攝影:仇志德、孔志豪



陳豪日前單手抱起細仔返playgroup。

陳豪日前單手抱起細仔返playgroup。
陳茵媺及工人姐姐帶大仔和囡囡上堂後,再會合老公陳豪。

陳茵媺及工人姐姐帶大仔和囡囡上堂後,再會合老公陳豪。

鍾意就快D Share啦!