網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月4日 星期二

【娛果Live】劉德華演唱會門票網上開賣 網民埋怨入唔到售票網 __,劉德華,

《娛果》實況
劉德華將於今年12月15月至12019年1月3日,舉行二十場嘅跨年演唱會,由於早前柴灣青年廣場卻更發生排隊斬人事件(新聞連結:https://bit. ...


劉德華將於今年12月15月至12019年1月3日,舉行二十場嘅跨年演唱會,由於早前柴灣青年廣場卻更發生排隊斬人事件(新聞連結: https://bit.ly/2wpg2d8 )。最後華仔今次演唱會宣佈取消不設售票處賣飛,只供網上及電話訂票,今早10時正式開始售票,而蘋果娛樂Facebook專頁《娛果》今早就見證4位華仔fans,出盡百寶搶飛嘅情況,10點開始,佢哋就出盡力咁去搶飛喇!



佛系fans Natalie :食住早餐搶飛



神婆fans由由:求到大吉簽,盡地一舖買飛



準備充足fans阿仙:電腦、手機、平板同枱頭電話都預備好晒



華仔超級fans阿布:預備埋忘情水搶飛



經過30分鐘嘅努力,4位Fans暫時未能成功登入網站購票,只有阿仙曾經接通信用卡嘅購買熱線,可惜卻一直未人接聽電話,實在太可惜了。



期間,很多網民亦於網上留言,指出根本未能登入網站,亦有網民指「之前試過買Eason,打左成差唔多700個先得」、「3部iPad 3部電腦 2部電話都仲未入到 」、「信用咭電話會機會大D」、亦有網民倡議「學日本咁實名制啦 我哋經常去日本看live/event的一直都係咁樣」。雖然好多人都買唔到飛,但亦有網民留言話自己買到飛,真係要恭喜佢哋呀!



另外,華仔天地官網都有fans投訴:「老大,城市售票網打不開進不去,電話也打不開。」、「登錄不上,我想哭」、 「城市售票網一直打唔開,買唔到票。」不過留言全部都係簡體字,可見大陸fans都「入侵」香港撲飛。



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent




鍾意就快D Share啦!