網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月4日 星期二

《延禧攻略》:《延禧攻略》班底開新劇 邊個冇份? __,延禧攻略,

粉絲喜訊!內地宮廷劇《延禧攻略》掀起一股追劇熱潮,雖然網上版已播出大結局,不過呢套劇仍然話題性十足,劇中演員亦備受關注,新聞停不了,好似女主角「瓔珞」 ...


粉絲喜訊!


內地宮廷劇《延禧攻略》掀起一股追劇熱潮,雖然網上版已播出大結局,不過呢套劇仍然話題性十足,劇中演員亦備受關注,新聞停不了,好似女主角「瓔珞」吳謹言就被傳媒狠批耍大牌搞到要三度道歉、「皇后」秦嵐被爆撻着細7歲嘅「海蘭察」王冠逸等等。

《延禧》播完冇耐,近日又再有好消息喇!有指《延禧》將會原班底拍同樣係于正監製嘅古裝新劇《皓鑭傳》,「瓔珞」吳謹言、「乾隆皇帝」聶遠、「高貴妃」譚卓等人都會加入演出。而吳謹言仍然係女主角,粉絲都估佢會唔會有望同聶遠再續前緣。

係咪真係所有原班底演員都會有份拍?No……一直深入劇迷歡迎嘅「皇后」秦嵐同「嫻妃」佘詩曼係唔會參演呢套劇嘅,睇嚟粉絲要失望喇!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!