網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月4日 星期二

【同居日日見】與湯怡拍拖11年仲未想結婚 洪卓立:大病後無咗呢個諗法 __,洪卓立,湯怡,

【同居日日見】與湯怡拍拖11年仲未想結婚洪卓立:大病後無咗呢個諗法(足本版):http://bit.ly/2wvN9wL洪卓立同女友湯怡拍拖11年,今 ...




【同居日日見】與湯怡拍拖11年仲未想結婚 洪卓立:大病後無咗呢個諗法(足本版):http://bit.ly/2wvN9wL

洪卓立同女友湯怡拍拖11年,今年31歲嘅佢,有冇諗過幾時結婚呢?「結婚又無諗喎,唔係無諗嘅,兩個人都唔急囉,曾經有結婚嘅念頭,好老實講點會無吖,頭幾年已經想,但係大病,就無咗呢個諗法。到而家,就算佢出嚟做訪問都有講,反而唔想咁快,大家一齊咁耐,一齊住又日日見,其實同結咗婚無乜分別,我哋又唔係好介意一張紙嘅儀式,我諗大家都會話已經拍拖十一年,仲唔俾對方一個名份,我哋嘅世界又無急於去做呢件事,都多謝大家關心嘅,但係我哋未急囉。」

採訪:肥A

攝錄:蕭敬漁

場地提供:小時光School Cafe

髮型:Terry Yeung @ Corner

化妝:木子維納

服裝提供:WTDAF

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!