網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月10日 星期一

【爆相爆片】5便衣警要求搜身 MK背心男反抗吐口水襲警 __,爆相爆片,

背心男於旺角遭便衣警截查,他然向警員吐口水,其後被拘捕。
旺角街頭日前上演疑犯與警員角力場面。有巿民喺fb討論區上載一段短片,內容顯示係星期六夜晚10點左右,旺角奶路臣街龍豐Mall藥房對開馬路,一開首就見到 ...


旺角街頭日前上演疑犯與警員角力場面。有巿民喺fb討論區上載一段短片,內容顯示係星期六夜晚10點左右,旺角奶路臣街龍豐Mall藥房對開馬路,一開首就見到3個便裝警夾手夾腳捉實一名黑背心男,其間雙方不斷爭拗,你來我往。



黑背心男不斷要求三個便裝警鬆手,又叫對方出示委任證,「你㩒住我,我拎唔到嘢呀!」其中一名便裝警一度勸喻:「 你冷靜啲好唔好 ?」隨即被背心男反駁:「我冇郁過企喺度,家係你哋郁手呀,你哋三個郁我一個呀,警察大晒呀?」反過來要警察「鬆手後先好郁」,又話要向警察投訴課投訴。



其後背心男情緒開始激動,不斷掙扎:「你放手我咪冷靜咯,你郁手我點冷靜呀?你哋三個恃人多呀?我吐口水㗎!」未幾即向其中一個便裝警吐口水,該警員見狀取出手銬,三警同中途加入增援嘅兩個伙記,合共五人將背心男推向欄邊,雙手放背後鎖上手銬,之後再推疑犯貼向藥房玻璃櫥窗,防止對方再有過激行為。



背心男不甘被鎖,連珠炮發:「差人打人呀!我要睇你證件,我要打(電話)去警察投訴課,你冇合理懷疑唔落得我鎖,我好痛呀,襲乜警呀?」警員只講咗一句「先生,你唔好講粗口」,同埋「已經同你講咗(罪名)!」之後冇理會背心男大叫,影片之後就咁完咗,冇交代事態發展。有大批網民質疑警察無出示委任證就捉住背心男唔放嘅做法,認為有不妥。



我哋問過警方,就話旺角警區特遣隊周六晚上9點半喺奶路臣街進行反罪惡巡邏期間,見到一個40歲姓冼男子形迹可疑,又喺佢身上搜出一支咳水同一把生果刀,其間對方向警員吐口水襲擊,最終嗰個男人涉嫌襲警、藏有第一部毒藥、藏有攻擊性武器被捕。如果差人解釋對方有武器,所以要捉實佢唔畀對方郁,網民又收唔收貨呢?



你敢爆,我敢獎! 立即WhatsApp《蘋果》24小時爆相爆片熱線致電:63836568




鍾意就快D Share啦!