網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月10日 星期一

【撐再創世紀】坐月鍾嘉欣 偷走屋門外拍片 __,嘉欣,鍾嘉欣,

【撐再創世紀】坐月鍾嘉欣偷走屋門外拍片今晚在無綫開播既《再創世紀》,昨日一眾演員包括︰郭晉安、林文龍、楊怡、周勵淇、楊埕等齊齊出席宣傳活動為劇集造勢, ...


  • 【撐再創世紀】坐月鍾嘉欣 偷走屋門外拍片


  • 今晚在無綫開播既《再創世紀》,昨日一眾演員包括︰郭晉安、林文龍、楊怡、周勵淇、楊埕等齊齊出席宣傳活動為劇集造勢,而正在坐月的鍾嘉欣及同樣有份演出的李婉華則越洋拍片支持。

    片中精神不錯的鍾嘉欣笑言,「我其實依家偷偷竄出嚟,因為我係坐緊月﹗好感激TVB選擇嚟溫哥華,俾我一個機會再拍戲。另外要多謝林文龍,我哋十二年前拍《法證先鋒》系列,依家大家都成為父母,能夠再合作好開心。」

    另外,劇集中飾演一名剛剛大學畢業生擔任周勵淇秘書的楊埕,處女拍劇,戲份不少,表示一入Tvb就接拍重頭劇好大嘅挑戰,希望繼續拍,有意做TVB「親生女」。

    立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

    按此連結:http://bit.ly/next28app

    25歲的楊埕處女拍劇 14年曾參選港姐

    《再創世紀》今晚在無綫開播

    一眾演員昨日出席宣傳活動



    鍾意就快D Share啦!