網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月10日 星期一

【同阿媽一樣做收銀】裕美快手無甩漏 Eddie嗌單聲如鴻鐘 __,Eddie,裕美,

媽媽喺停車場做收銀,裕美假假地係華星冰室老闆娘,一樣要做埋收銀。今日佢就現身壹傳媒飯堂,為剛進駐不久嘅華星冰室擔任收銀員。初初以為佢做吓樣,點知睇耐啲 ...




媽媽喺停車場做收銀,裕美假假地係華星冰室老闆娘,一樣要做埋收銀。今日佢就現身壹傳媒飯堂,為剛進駐不久嘅華星冰室擔任收銀員。初初以為佢做吓樣,點知睇耐啲真係有版有眼架,入單程序快手無甩漏,明顯做慣做熟。

至於另一股東Eddie就幫手派餐,嗌單NO.時聲如鴻鐘,有咪都唔用,誇佢一句「咁嗌得嘅」,佢即刻答:「歌手嚟架嘛。」又係喎,《普通朋友》、《大搖大擺》甚至《魅力移動》應該都聽過啩。

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!