網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月10日 星期一

與媽咪鬧大交護愛妻 __,

Eric媽媽(左二)曾與新抱Grace不和,幸好現已告一段落。資料圖片
郭偉亮與太太葉佩雯結婚七年,婚後出現了持續多年的婆媳糾紛,幸而Eric表示事件終於告一段落︰「𠵱家關係好咗!因為我哋見少咗。加上對上嗰 ...


郭偉亮與太太葉佩雯結婚七年,婚後出現了持續多年的婆媳糾紛,幸而Eric表示事件終於告一段落︰「𠵱家關係好咗!因為我哋見少咗。加上對上嗰次我同媽咪鬧咗場大交,真係鬧得好激!嗰場交令我媽咪醒覺,原來個仔係咁維護佢老婆,佢唔可以再用以前嘅方法同我哋溝通。」原來當日Eric都沒有必勝的把握:「其實我都係搏一鋪,如果媽咪唔醒嘅話,我哋可能一直冷戰,咁就好大鑊,好彩佢最後都明白。」

婆媳糾紛因何而起?Eric分析說:「我媽咪有時講啲說話好難聽,Grace一直好忍讓,好多人睇唔出,大家估唔到佢可以讓步到咁,其實唔關佢事,只係我媽咪覺得個仔俾新抱搶咗,心理唔平衡啫,累積落嚟就有磨擦,咁就借勢發洩喺個新抱度。」




鍾意就快D Share啦!