掃呢頁CODE去手機

2018年9月4日 星期二

【吳謹言傳遭封殺】《延禧攻略》原班人馬新劇 邊個冇得留低? __,

(互聯網圖片)
風霏中港台嘅大陸劇集《延禧攻略》,該劇就令到戲中嘅「魏瓔珞」吳謹言、「皇后」秦嵐同嫻妃佘詩曼爆紅,近日大陸有消息指,《延禧攻略》會原班人馬推出新劇《《 ...


風霏中港台嘅大陸劇集《延禧攻略》,該劇就令到戲中嘅「魏瓔珞」吳謹言、「皇后」秦嵐同嫻妃佘詩曼爆紅,近日大陸有消息指,《延禧攻略》會原班人馬推出新劇《《皓鑭傳》。



聽到呢個消息,相信好多人都會好開心同好期待,之但係,有指《皓鑭傳》,並唔係所有人都有得留低㗎喎!咁邊個無得留低呢?



之前「瓔珞」吳謹言就得罪來自央視嘅嫡子大阿哥《中國電影報導》,答應咗做訪問之後都膽敢放飛機,仲要人哋俾場地費,結果俾官媒喺微博發點名批評,未幾傳出廣電總局口頭通知各大影視公司要慎用呢個演員,昨日再有傳兩部電影傾緊用佢,最後決定易角!(新聞連結: https://bit.ly/2NPdNY8 )



咁今次《皓鑭傳》係咪吳謹言被飛呢?答案係:唔係,其實今次未能參與《皓》劇嘅,原來係「皇后」秦嵐同「嫻妃」佘詩曼呢!但其實《皓》劇早於去年12月已經開拍,今年4月已經殺青,所以吳謹言並未受到得疑封殺事件所影響,有份參演該劇。



今次《皓鑭傳》嘅故事就從《延禧攻略》嘅清朝,時光倒流回到戰國秦趙爭鋒的時期;吳謹言亦從令妃,搖身一變成為趙姬李皓鑭(秦始皇嘅媽媽)。而聶遠今次退下皇位,飾演野心勃勃的商人呂不韋。而高貴妃譚卓今次喺《皓》劇入面就搖身變為華陽夫人,秦孝文王最寵幸的王后。



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



(互聯網圖片) 《皓鑭傳》劇照 《皓鑭傳》劇照
《皓鑭傳》劇照

《皓鑭傳》劇照
《皓鑭傳》劇照

《皓鑭傳》劇照
高貴妃譚卓今次喺《皓》劇入面就搖身變為華陽夫人《皓鑭傳》劇照

高貴妃譚卓今次喺《皓》劇入面就搖身變為華陽夫人《皓鑭傳》劇照
吳謹言亦從令妃,搖身一變成為趙姬李皓鑭《皓鑭傳》劇照

吳謹言亦從令妃,搖身一變成為趙姬李皓鑭《皓鑭傳》劇照

鍾意就快D Share啦!