掃呢頁CODE去手機

2018年9月4日 星期二

【行到邊keep到邊】半百杜德偉洗衣舖門口跳舞拉筋等攞衫 __,杜德偉,

杜德偉近期密密開騷,啱啱喺海南島出席沙灘音樂節,下個月又會同楊千嬅合作搞演唱會。咁忙,咪無時間陪老婆?咁就錯啦,呢日杜德偉就同老婆仲有朋友食Tea。食 ...




杜德偉近期密密開騷,啱啱喺海南島出席沙灘音樂節,下個月又會同楊千嬅合作搞演唱會。咁忙,咪無時間陪老婆?咁就錯啦,呢日杜德偉就同老婆仲有朋友食Tea。食完tea,一行三人行左去洗衫舖拎衫,但等極都未等到件衫。無聊無嘢做,作為唱跳歌手嘅alex開始伸展下筋骨,拉下筋,又原地跳左幾下舞。而老婆係企係一邊玩電話,無理過佢。終於等到衫黎,alex自己俾錢,成程老婆都不斷錄緊wtsapp,好似仲忙過alex喎!唔通佢有大茶飯傾緊?

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!