掃呢頁CODE去手機

2018年9月4日 星期二

曾因唔夠紅含冤 蔡楓華再踏紅館要計數 __,蔡楓華,

蔡楓華曾出現經濟問題,不過現在不等錢開飯。
蔡楓華曾出現經濟問題,不過現在不等錢開飯。蔡楓華於85年《勁歌金曲》季選任司儀,在張國榮獲獎後說了一句「一時嘅光輝未必係永恒」,令其事業如中魔咒一直走 ...


蔡楓華於85年《勁歌金曲》季選任司儀,在張國榮獲獎後說了一句「一時嘅光輝未必係永恒」,令其事業如中魔咒一直走下坡。事隔33年,他依然耿耿於懷,自言被屈,要討回一個公道:「當年我仲想講『希望張國榮永遠保有呢個永恒落去!』」

撰文:祖李

攝影:林德雄

蔡楓華當紅時,以百萬保時捷代步,現在駕駛的雷諾,馬力比之前的保時捷更大,他說:「我未揸過房車,以前保時捷203匹,𠵱家雷諾265匹,好快。」他又稱自己在蘇屋邨長大,當年目標是做百萬富翁,其次是買單門跑車。



蔡楓華(右)重提與張國榮恩怨。 蔡楓華(右)重提與張國榮恩怨。

萌輕生之念

談到早年的經濟狀況一直不大理想,但蔡楓華指自己近年儲了不少「彈藥」,經濟漸入佳境。受訪時又突然提起「四大癲王」稱號,且表現激動謂:「我覺得做人最緊要爭氣,為自己爭啖氣,我唔理人哋講我乜,以後我再聽到乜四大癲王,你唔使同我講,我即刻出律師信,你試吓!再講我有精神病,我即刻告你誹謗。唔使諗,我蔡楓華一定告,因為你以前恰我冇錢告你吖嘛!我𠵱家有,我要攞番個公道。」他續謂:「你話我黐線,證據呢?我隨時可以搵個精神科醫生寫張紙,我根本就冇。好似最近盧凱彤,好可惜!」

說到早前墮樓離世的盧凱彤,蔡楓華認為人在大紅時更易萌輕生之念,更爆自己都曾經試過:「其實越紅越易有自殺傾向,我好紅嗰陣,唱片賣得,賣幾十萬隻,壓力好大,喺伊館開六場演唱會,又驚唔爆,又驚人哋唔睇你,好多嘢湧埋嚟,你就會萌輕生之念。不過有網民叫我好好珍惜自己,因為嗰個年代,一線嘅偶像派歌手,得番我一個,冇晒喇!」

訪問期間,蔡楓華主動重提當年與張國榮的恩怨,又強調自己被「冤枉」,更連講五次,重重心結未解。他於85年為《勁歌金曲》季選任司儀,張國榮獲獎後他說了一句:「一時嘅光輝未必係永恒」,即時被拍檔盧敏儀「鬆踭」截停。他說:「我係冤枉!我當時唔係攻擊張國榮,係陰差陽錯,係盧敏儀截咗我,我仲想講嗰一句『希望張國榮就永遠保有呢個永恒落去。』」



唔夠紅含冤

蔡楓華自稱含冤33年:「我承認張國榮係一個天王巨星,我嗰句說話咪提醒咗佢係天王巨星囉!咁我嗰句說話係咪真理先,好似曾蔭權做過特首,無端端變咗階下囚,你話喇,剎那光輝係咪唔係永恒吖?點解你哋一口咬定我係妒忌張國榮?唯一原因係因為我唔夠張國榮紅,所以屈我囉,如果我好似劉德華咁紅,你哋就會話蔡楓華講嘅嘢係啱,但冇人同我呼冤,同我擊鼓鳴冤。」

場地提供:Meeting of Causeway Bay




鍾意就快D Share啦!