掃呢頁CODE去手機

2018年9月4日 星期二

莊思敏:【登革熱疑雲】莊思敏突然發燒喉嚨痛 __,莊思敏,

莊思敏(左二)與細妹莊思明(左一)齊齊以姊妹檔搵銀。藝人莊思敏與妹妹莊思明出席活動,莊思敏帶病上陣,她表示感冒喉嚨發炎與發燒,已睇醫生,說:「平時多數 ...


莊思敏(左二)與細妹莊思明(左一)齊齊以姊妹檔搵銀。


藝人莊思敏與妹妹莊思明出席活動,莊思敏帶病上陣,她表示感冒喉嚨發炎與發燒,已睇醫生,說:「平時多數食成藥,但嚟緊要去台灣做嘢,所以要睇咗醫生先。」莊思明即幸災樂禍問有冇畀蚊咬過,莊思敏即說:「做咩?你以為我有登革熱?我冇畀蚊咬,你都唔關心我,只係喺IG問候吓,好似普通朋友咁。」莊思明之後還拖話家姐「神經病」,十分搞笑!

問到點解冇端端病?莊思敏說:「可能上星期同朋友出海,之講明風雨不改,點知玩大咗,落好大雨!」問到佢落水時有冇人照顧佢?莊思敏即話好想快啲畀人照顧吓,仲指住細妹笑言:「見到思明同男友楊明好似連體嬰咁,成日喺我面前出現,我冇眼睇!每次都返入房。」

問到思明係咪已經同居?佢話:「都唔算,得閒就上吓嚟瞓吓。(唔係已築愛巢?)邊有錢?冇錢買。」講到莊思敏有多個位收租,可租畀思明,思明話:「佢嗰度淨係啱一個人住喎!唔夠住,唔通要租多個單位擺嘢咩?」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!