掃呢頁CODE去手機

2018年9月4日 星期二

袁詠儀:P圖重手咗?靚靚晒生日照 老公塊面識反光 __,靚靚,袁詠儀,

執得重手咗少少啵!今日係女星袁詠儀(靚靚)47歲生日,昨日佢老公張智霖(Chilam)就約埋一班好友,例如蔡一智、薛凱琪、丁子高等為壽星女搞咗個驚喜飯 ...


執得重手咗少少啵!


今日係女星袁詠儀(靚靚)47歲生日,昨日佢老公張智霖(Chilam)就約埋一班好友,例如蔡一智、薛凱琪、丁子高等為壽星女搞咗個驚喜飯局,之後靚靚就喺微博晒相分享喜悅,仲留言:「朋友聚會,剛得知明天是我的生日,特意為你安排生日蛋糕(都是朱古力),感覺自己真的是一個好幸福的人,謝謝你們!」相中佢雖然以素顏出鏡,不過依然省鏡,仲舉V笑得相當開心!不過有網友就發現啲大合照過分被P圖,搞到靚靚、Chilam、丁子高塊面勁反光,令到好似塊鏡咁!

另外,靚靚好友楊采妮亦有喺微博發文祝對方生日快樂,仲晒出兩人嘅合照,果然姐妹情深!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!