掃呢頁CODE去手機

2018年9月4日 星期二

【娛果Live】搶飛啦喂!直擊劉德華演唱會買飛實況 __,劉德華,

睇演唱會最怕遇到「黃牛黨」炒飛,嚟緊劉德華演唱會《MyLoveAndyLau劉德華WorldTour-HongKong2018》,就早前因輪候購買演唱 ...


睇演唱會最怕遇到「黃牛黨」炒飛,嚟緊劉德華演唱會《My Love Andy Lau 劉德華 World Tour - Hong Kong 2018》,就早前因輪候購買演唱會門票而導致的傷人事件,為免再次發生意外,將不設售票處售票,只可上網頁、App同信用卡電話訂購。



演唱會時間係2018年12月15日~2019年1月3日,雖然總共有20場,但以華仔嘅叫座力,相信門票發售當日都會極速一掃而空,究竟取消現場售票又會唔會增加撲飛難度?我哋就會搵四位華仔Fans,各施奇招搶飛,成功與否?記得留意蘋果娛樂Facebook專頁《娛果》,一陣同大家齊齊撲飛!



《今日ENT》Live

日期:9月4日(星期二)

時間:上午九時五十分



《娛果》facebook Live:

http://fb.com/appledailyent



《蘋果》YouTube Channel:

https://youtu.be/qbY1w8iEKdw




鍾意就快D Share啦!