掃呢頁CODE去手機

2018年9月17日 星期一

薛芷倫促成世紀大和解?靚靚張新悅破冰合照 __,張新悅,薛芷倫,袁詠儀,靚靚,

upload_article_image
薛芷倫促成世紀大和解?靚靚張新悅破冰合照2018年09月16日(11:34上午)21年後終於破冰!張新悅和袁詠儀(靚靚)不和長達21年,事源二人於19 ...


薛芷倫促成世紀大和解?靚靚張新悅破冰合照





21年後終於破冰!

張新悅和袁詠儀(靚靚)不和長達21年,事源二人於1997年一同拍攝電影《戇星先生》,當時靚靚批評仍是新人的張新悅不專業,二人亦因此被傳不和。

二人同枱食飯,相處融洽。(網上圖片)

《戇星先生》片段。(網上截圖)



《戇星先生》片段。(網上截圖)



但事隔21年,加上二人皆已為人母,似乎變我更成熟,對往事放下不少!昨晚二人同時出席一個品牌晚宴,同場更有名媛薛芷倫。薛芷倫就在個人社交網站上載了兩張合照。其中一張見到張新悦同靚靚笑著合照,中間夾著薛芷倫,三人面帶微笑,似乎相處不錯。另一張就可見三人再加上汪詩詩同枱食飯。



薛芷倫就先分享三人合照。(網上圖片)



更留言指「世紀大和解」。(網上截圖)



看來薛芷倫可謂二人破冰的功臣,一連在個人社交平台分享兩張合照,當中提到「每一個相聚,都是緣份」,之後又在限時動態中再分享兩張三人合照,更留言寫道「世紀合照,世紀大和解」。

之後又再分享同枱合照。(網上截圖)



更一連分享兩個限時動態。(網上截圖)












鍾意就快D Share啦!