掃呢頁CODE去手機

2018年9月17日 星期一

楊盼盼:片場失火!60歲楊盼盼面部燒傷 __,楊盼盼,

希望冇咩事!60歲資深動作女星楊盼盼在馬來西亞拍攝賀歲電影時,面部燒傷送院!據知片場拍攝時發生火災,逾20人受輕傷送院。同劇的羅家英沒有受傷,馬來西亞 ...


希望冇咩事!


60歲資深動作女星楊盼盼在馬來西亞拍攝賀歲電影時,面部燒傷送院!據知片場拍攝時發生火災,逾20人受輕傷送院。同劇的羅家英沒有受傷,馬來西亞藝人梁祖儀腿部燒傷。

據知,今次火災為一名劇組成員安排失火場景,以油槍將汽油噴灑在失火的單位內時,不慎出現技術性錯誤,把汽油噴在受傷演員們的身上,而其中一名演員身上在沾上汽油後不慎觸碰到火苗才會引發火災。

而林德榮與導演黃罕銘透過社交網直播交代事故。林德榮哽咽說:「今日喺現場發生咗一場火災意外,我哋依家有二十幾名演員受傷入咗醫院,我希望大家畀啲時間我哋,首先確保所有人嘅安全,我哋先再同大家講吓咩狀況。依家有啲演員畀火燒到入醫院,希望大家畀啲時間我哋,我哋先安排好所有演員,做好所有醫療問題,我哋先再同大家交代。今次發生呢個意外,我同導演都會負上全部嘅責任。首先向所有演員嘅家屬講聲對唔住先,我哋遲啲再同大家交代。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!