掃呢頁CODE去手機

2018年9月17日 星期一

【獨家】英雄救美被綁架唐詩詠 王浩信被撻到攤攤腰 __,王浩信,詩詠,唐詩詠,

王浩信勇救被綁架嘅唐詩詠。(攝影:仇志德)
王浩信同唐詩詠喺大台劇集《不懂撒嬌的女人》中擦出火花,佢哋近日又為新劇《解決師》開工,唐詩詠喺戲中扮演黑幫千金小姐,佢唔滿意自己係黑幫家族身分,機緣巧 ...


王浩信同唐詩詠喺大台劇集《不懂撒嬌的女人》中擦出火花,佢哋近日又為新劇《解決師》開工,唐詩詠喺戲中扮演黑幫千金小姐,佢唔滿意自己係黑幫家族身分,機緣巧合下,佢認識咗王浩信呢個解決師,每當唐詩詠遇上危險時,王浩信總出現為佢解困。



劇組日前喺尖沙嘴夜班趕戲,劇情交待唐詩詠被綁架,擄走上van仔,王浩信追出嚟救駕,被壞人打到飛起。現場見到王浩信匆匆由樓梯追出嚟,一路被人打,仍衝上van仔解救暈倒車廂嘅唐詩詠,壞人狠打王浩信,佢仲被打到瞓地,好彩鏡頭背後鋪咗床墊,以防王浩信向後撻時受傷,王浩信拍打戲都唔錫身,親身上陣,佢埋位前有做吓拉筋,打得好落力,仲打到裇衫都濕晒。王浩信被「撻生魚」,打到瞓喺地,舊朋友胡琳剛出現,目睹整個過程。唐詩詠未埋位時,佢去咗附近商場買衫同嘆冷氣,佢仲用手按摩自己頭部穴位。處女拍過《溏心風暴3》嘅胡琳,今次再參演《解》劇,佢扮演一名腦神經外科醫生。



問到唐詩詠拍《解》劇趣事?佢日前回覆傳媒:「我好輕鬆呀,呢套劇我淨係不停俾人救,浩信好辛苦。」兩人再次合作,當然更有默契,唐詩詠話:「拍攝順利,過程輕鬆,佢係一個好拍擋。」王浩信也讚唐詩詠:「可以同佢再次合作,演員之間有默契,有火花,方向一致,希望畀到煥然一新嘅感覺觀眾。」王浩信喺劇中好多動作場面,佢笑言:「跌落地慣晒啦,整體上我希望動作畀到新鮮感觀眾,我哋呢個劇好多元素,有江湖、警匪同校園,亦有動作同愛情線,我哋之前同班學生好有火花,佢哋好勤力做好角色,氣氛好好。」



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



王浩信勇救被綁架嘅唐詩詠。(攝影:仇志德) 王浩信被打,倒後跌落地。 王浩信被打,倒後跌落地。
王浩信被推倒,跌落床墊卸力。

王浩信被推倒,跌落床墊卸力。
唐詩詠暈倒車廂中,王浩信走近van仔英雄救美。

唐詩詠暈倒車廂中,王浩信走近van仔英雄救美。
唐詩詠培養情緒入戲。

唐詩詠培養情緒入戲。
工作人員為胡琳整妝。

工作人員為胡琳整妝。
《解決師》日前喺沙嘴拍街景。

《解決師》日前喺沙嘴拍街景。
王浩信跑落樓梯,避開壞人追打

王浩信跑落樓梯,避開壞人追打
唐詩詠見未埋位去附近商場買衫同嘆冷氣。

唐詩詠見未埋位去附近商場買衫同嘆冷氣。

鍾意就快D Share啦!