掃呢頁CODE去手機

2018年9月17日 星期一

黃智雯:開心到飛起!黃智雯拗盡S腰孖肌男跳辣舞 __,黃智雯,

好Hot!無綫藝人黃智雯早前赴紐約為《2018紐約國際華裔小姐》任表演嘉賓,曾於6年前到當地旅遊的她,如今以工作身份前往,心情相當興奮,她謂:「我好鍾 ...


好Hot!


無綫藝人黃智雯早前赴紐約為《2018紐約國際華裔小姐》任表演嘉賓,曾於6年前到當地旅遊的她,如今以工作身份前往,心情相當興奮,她謂:「我好鍾意呢個地方,好有情意結,本來希望可以睇到騷同跳舞,但工作關係只可以留3日,所以第一日落機,冇休息就衝出去時代廣場,影番上次嚟影嘅相,見到啲街頭表演,令紐約呢個大城市感覺返晒嚟。」

智雯更有幸於被喻為「世界第一屏」出鏡,令她大感光榮。表演當日,主辦單位安排兩個肌肉男為智雯伴舞,三人僅花了半個鐘便夾好舞步,當中更有大膽火辣動作,出來效果亦非常好!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!