網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月27日 星期四

陳茵媺:陳豪終於肯陪陳茵媺 謝安琪踩場有Say __,茵媺,謝安琪,陳豪,陳茵媺,

雙陳咁閃~Kay有咩講?藝人陳茵媺(Aimee)同陳豪出名係恩愛夫妻,不過陳豪因工作太忙嘅關係,甚少有時間陪老婆,就連早前Aimee帶仔女返加拿大都冇 ...


雙陳咁閃~Kay有咩講?


藝人陳茵媺(Aimee)同陳豪出名係恩愛夫妻,不過陳豪因工作太忙嘅關係,甚少有時間陪老婆,就連早前Aimee帶仔女返加拿大都冇機做「跟得老公」,認真陰公。

呢日陳豪終於有時間慰妻啦,Aimee開心到喺社交網晒出二人合照,並用英文留言指老公最近忙於拍攝新劇《殺手》,所以好耐冇同佢有個正式嘅約會,佢仲表示好感激老公終於抽到幾個鐘嘅時間陪自己,認真甜到漏!唔少網友都指被「閃盲」,就連謝安琪都留言笑指甜到有糖尿病。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!