網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月9日 星期二

楊謹華:好事近?楊謹華激罕放閃:讓我相信愛情 __,楊謹華,

楊謹華藉着有米男友Ben生日,激罕公開合照!現年40歲嘅台灣女星楊謹華同石油富商男友Ben交往2年幾,一直好低調,不過尋晚佢一反常態高調喺社交網上載兩 ...


楊謹華藉着有米男友Ben生日,激罕公開合照!


現年40歲嘅台灣女星楊謹華同石油富商男友Ben交往2年幾,一直好低調,不過尋晚佢一反常態高調喺社交網上載兩人親密合照及「一家三口」拖手照,激罕放閃!相中嘅佢手執花束從後攬住男友,留言:「一起過的第三個生日 祝福善良的你😌心中願望都能一一實現永遠的健康、平安、順心~生日快樂~天天喜樂」佢仲tag住「謝謝你讓我相信愛情」、「有你真好」!唔少網民都問佢係咪好事近,群情激洶湧恭喜佢,希望佢要幸福下去呀!

2013年楊謹華曾與攝影師男友柯朝璋因合作電視劇《女王的誕生》而撻着,2016年03月時,楊謹華喺活動上突然自爆已分手,更當眾灑淚!(相關新聞: https://bit.ly/2IJ75B2 )


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!