網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月9日 星期二

專題:美乳變巨Bomb!秘揭人肉航母Yumi脹爆之謎 __,Yumi,白緯玲,

Yumi的過去和現在~人都癲!當年尹蓁晞(Yumi)憑殺入寫真戰,一度有機挑戰周秀娜,可惜千人一面,佢最後敵不過歷史洪流,變成「失蹤人口」,好耐都冇喺 ...


Yumi的過去和現在~


人都癲!當年尹蓁晞(Yumi)憑殺入寫真戰,一度有機挑戰周秀娜,可惜千人一面,佢最後敵不過歷史洪流,變成「失蹤人口」,好耐都冇喺幕前出現。

但佢近排又活躍番人前喎,但勢估唔到佢以「脹爆肉丸」姿態出現囉!當年索爆嘅Yumi,足足肥咗兩個碼,由48kg暴升61kg,加細碼衫到着XXXL,尖面換成「西樵大餅」,玲瓏浮凸身形搞到「肉騰騰」,對一個愛美嘅女人嚟講係極大打擊。

昔日魔鬼身材

回顧Yumi喺寫真戰全盛時期出道,雖然未到Angelababy、Janice Man、周秀娜嘅「女神」級數,但佢以魔鬼身段33C、23、34喺09推出集真集,真係令到一眾「宅男」噴晒血,佢當時真係搏到盡,當時仲講過唔介意影全裸寫真,佢嘅寫真集都騷長腿、晒滑背、仲有張被當時老闆視為「禁相」嘅肉照,Yumi着咗一件大背心,側身露出半球疑似露暈,雖然最終冇出現寫真集入面,但就「順利」流出,令到宅男都忍唔到手,將佢私藏作紀念。

依家脹完又脹

十年間,身形脹完又脹,Yumi依家唔止肥過部電單車,可以話係去到航空母艦地步。佢有苦自己知,多年嚟受盡甲狀腺問題困擾長期服藥,喺藥物嘅副作用下搞到佢超級水腫。不過,無論點都應該係健康行先,所以,就算水腫都要解決咗甲狀腺問題。

不過咁,就算佢唔能夠回復當年索爆身材,都可轉走「肉女」路線,好似日本肥女渡邊直美紅到去荷里活,肥妹一樣有出路嘅。

---------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!