網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月9日 星期二

【洗心革面做暖爸】 年初醉駕被捕激親老婆 李璨琛一家三囗共享一條蕉(足本版) __,李璨琛,

喺星二代入面,最近冒起咗呢位超級新星⋯⋯佢就係李璨琛嘅七個月大B女李元元喇!係咪估佢唔到呢?早排《壹仔》咁啱撞到新手daddy媽咪,湊住B女去high ...




喺星二代入面,最近冒起咗呢位超級新星⋯⋯佢就係李璨琛嘅七個月大B女李元元喇!係咪估佢唔到呢?

早排《壹仔》咁啱撞到新手daddy 媽咪,湊住B女去high tea。平時喺ig 見到元元啲相,已經俾佢溶化,今次見埋佢真人⋯⋯得意程度簡直爆晒燈!

連daddy 媽咪啲朋友,都不停拎住部電話,幫元元影寫真。睇下元元肥肥白白,咁好肉地,就知佢係為食元元望住粒雪糕糯米糍,眼都唔眨,流晒口水咁款。得七個月大嘅元元,啱啱出牙仔,雪糕就未食得住,等媽咪搣條蕉你食元元食得津津有味,仲搶住黎食。

李璨琛餵完B女,又餵下老婆,跟住自己又食一啖。一家三口share 一條蕉,真係隔住個mon都feel 到佢地溫馨呀!元元食足三個字,爸爸都冇嗌手軟之餘,仲不知幾好耐性。之後李璨琛仲同阿女深情對望⋯⋯所以話呢!阿女係老豆嘅前世情人真係冇錯架!

當年夜蒲攬女又試過醉酒打人,今年年頭先醉駕被捕,激到老婆紮紥跳。 不過睇見佢而家有女萬事足咁款,睇怕今次都真係修心養性喇!

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!