網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月9日 星期二

安志杰:咩事嚇到安志杰O嘴?JC囝囝係歡樂小天使 __,JC,Jessica C,安志杰,

好歡樂嘅一家~藝人安志杰(Andy)與老婆JessicaC.育有2歲女兒Tessa和今年6月出世的細仔Elvis,囝囝話咁快就差唔多四個月大喇!呢日J ...


好歡樂嘅一家~


藝人安志杰(Andy)與老婆Jessica C.育有2歲女兒Tessa和今年6月出世的細仔Elvis,囝囝話咁快就差唔多四個月大喇!呢日Jessica C就喺社交網上載咗兩條老公幫囝囝掃風嘅片,囝囝一開始點都嗝唔出,仲望住鏡頭笑晒以為爸爸同佢玩緊咁,安志杰就好有耐性Keep住掃,之後安志杰個樣就好肉緊咁抱住可愛囝囝,之後囝囝就打咗個雷咁響嘅嗝!

安志杰同JC當堂呆咗,不過下一秒就兩個都笑到收唔到聲!之後安志杰好冧咁啜咗囝囝一啖,成條片都勁有愛呀!JC仲特登叫大家Sound On(開聲),慌大家聽唔到囝囝呢下驚為天人嘅飽「嗝」!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!