網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月9日 星期二

P圖高手Cammi教擺甫兼執相 跟足變靚啲 __,Cammi,謝芷蕙,

Cammi自覺鎖骨最靚,不過對腳可以再瘦少少。
Cammi自覺鎖骨最靚,不過對腳可以再瘦少少。現年23歲的𡃁模謝芷蕙(Cammi)出道初期一直寂寂無聞,因為流出與陳冠希的親密照,成為 ...


現年23歲的𡃁模謝芷蕙(Cammi)出道初期一直寂寂無聞,因為流出與陳冠希的親密照,成為「陳冠希舊愛」而為人熟悉,但新聞未有為她的事業帶來突破發展,反而識男友方面就越來越貴,她又經常在網上貼相放閃。P得圖多,令Cammi變成高手,她直言對自己的外貌好滿意,更為五官及身形打分。

採訪:陳杰

攝影:陳俊強

場地提供:Kir Royal

謝芷蕙被形容為P圖高手,日前她接受《蘋果》專訪時說:「一張靚相最緊要角度,我好着重相嘅細節,首先會微微推瘦身形,跟住會執大對眼,調番色,因為有時喺街上影相冇藍天白雲,我會將天空推藍啲。我注重成張相結構,唔止個樣,我成日睇Ig啲外國blogger,想學佢哋咁。」



Cammi分享怎樣自拍和P圖技巧。 Cammi分享怎樣自拍和P圖技巧。
Cammi坦承以前覺得蛇精樣靚,但現在已改變想法。互聯網圖片

Cammi坦承以前覺得蛇精樣靚,但現在已改變想法。互聯網圖片

用兩個apps執相

提到P圖,Cammi指不同角度、全身相或是半身相都不同,她說:「放大張相睇,如面太瘦就推圓少少,有時影手角度特別幼,就會推番勻稱,用『無他相機』app都其實唔使點執,有時燈光唔夠,同個人膚色唔靚,我會推番白啲。我有時都用『美顏』相機,跟住用『Vsco』app調色,相執靚就任務完成,可以鋪上Ig,一張相大約花15分鐘執相。」

問到對靚女的審美觀?Cammi認為要自然、清新,又指現在不流行濃妝,太俗及造作。她又說:「睇靚女,相同身形都要計分,我偏向鍾意歐美網紅,鍾意自然不造作嘅女仔。我細個化過妝濃,打扮誇張,黐好大塊眼睫毛,可能覺靚,但𠵱家大個咗,覺得越簡單越靚。」

至於自己哪一個部位最靚?Cammi表示喜歡鎖骨:「可以『養金魚』,係天生,夏天會鍾意着一字領衫,其他部位合格啦,五官都合格有60分,好滿意,但腳可以瘦少少,最好可以減到50kg,或者將全身嘅肉變肌肉,我要勤力做吓運動。」



被網友揶揄似蛇精

Cammi曾過度P圖,被網友揶揄似「蛇精」,她說:「以前可能覺得靚,執相會夾硬將眼變大,臉變到好瘦,以前審美觀唔同,𠵱家執相反而會將塊面執肥啲,真係太瘦太凹,有時遠影,朋友輪流執自己樣,我見自己個樣,某角度覺太瘦太凹,就會執番闊少少,唔難照推。」Cammi又爆男友易先生會幫她執相。




鍾意就快D Share啦!